з питань підключення

(044) 227-60-60

(093) 170-03-48

(067) 326-01-23

Перевірка покриття

Для нежитлового фонду

‎(044) 223-90-93

(063) 215-19-95‎

Рішення для бізнесу

Технічна підтримка 24/7

(044) 390-78-40

(093) 170-05-00

Повідомлення адміністрації

Програма лояльності


Якщо Ви з UnderNET вже більше шести місяців, Ви можете взяти участь в Програмі лояльності в своєму особистому кабінеті і отримувати щомісячний бонус на оплату послуги доступу до мережі Інтернет.


  1. Абонент є активним користувачем інтернет-послуг від UnderNET не менше 6 місяців.*

  2. В абонентський стаж при активації Програми лояльності включаються тільки повністю оплачені місяці, в яких коштів було знято не менш, ніж передбачено щомісячною абонентською платою.

  3. Абонент не заблокований на 1 число поточного місяця.

  4. У абонента на 1 число місяця позитивний баланс. Оплату внесено до 00:30 першого числа

  5. Програма лояльності діє тільки для приватних клієнтів, які проживають в багатоквартирних будинках.

  6. Нарахування бонусу проводиться автоматично 1 числа кожного місяця.

  7. Після активації Програми лояльності в стаж зараховуються тільки місяці, які були оплачені до 1 числа та в повному обсязі тарифу.

  8. Програма лояльності доступна користувачам всіх тарифів, крім акційних.

  9. Брати участь можливо тільки в одній акції. Якщо активована Програма лояльності, то не можна брати участь в акції “Приведи друга” або “6 + 1” чи “10 = 12”.

  10. Програма лояльності не поширюється на приватний сектор.

  11. При переїзді і підключенні послуг від UnderNET на колишніх умовах в новому місці клієнт має право продовжити використання Програми лояльності.

  12. У разі призупинення послуг або використанні «Відтермінування платежу» в даному місяці розмір бонусу за Програмою лояльності становить 0.

  13. Компанія залишає за собою право змінювати умови програми.

  14. Бонус нараховується згідно з абонентським стажем: 6 - 12 місяців - 2%, 13 - 36 місяців - 4%, 37 - 60 місяців — 7%, > 61 місяця — 15%,

  15. Акційні кошти можуть бути використані виключно для оплати послуг за договором тим абонентом, який отримав ці бонуси. Бонуси не можна перевести на інший рахунок або отримати готівкою.

  16. Якщо послуга призупинена, то бонус не нараховується

*Враховуються тільки повні місяці, коли здійснювалася оплата і використовувалися послуги.

Останні новини